2011. október 22., szombat

"Nem tetszik a rendszer"

   Nem tetszik a rendszer, és az még kevésbé tetszik, hogy mennyire szánalmas és undorító emberekkel van tele a mi kis országunk.
   Biztos sokan hallottátok már Karsay Dorottya Nem tetszik a rendszer című számát youtube-on. Onnan jutottam el a sajtószabadságért szóló videókhoz. Én nem követem a politikai eseményeket és nem is szeretném, ha azzal kapcsolatban születnének hozzászólások a bejegyzésem alá, viszont tök jó dolognak tartom, hogy vannak olyan emberek, akik felvállalják magukat és képesek összefogni az országért, a sajtószabadságért. Ezzel ellentétben kiábrándítónak és gyomorforgatónak tartom azokat az embereket, akik sajnos egyre inkább többségben vannak. Undorító hozzászólásokat olvastam a videók alatt. Leszólták a videóban szereplők külsejét, munkáját, mondandóját is. Annyira jó, hogy Magyarországon a monitorok előtt mindenki olyan qurva tökéletes és olyan rohadt jól tud mindent. Ha egyeseknek nem csak a pofája lenne nagy és nem a mások fikázásában találnák meg az örömüket, talán nem itt tartanánk...
   Mi a francért kell azt nézni, hogy hogy néz ki a másik és mit csinál? Miért zavarja az embereket a másik sikere? Miért nem lehet nyugodtan megférni egymás mellett? Nem várok választ a kérdésekre. Azok az emberek szerintem agyilag betegek.

1 megjegyzés:

  1. Hát igen nagyon is igazad van Angel nagyon sok szemét ember van sajnos de azért még vannak jók is akik ki állnak a jóság mellet és sajnos a szemét eberek az egész világban ott vannak én se bírom az olyan ebereket akik lenézik a másikot és élvezik azt ha a másikat báthasák a mai világ nagyon kemény :(:(

    VálaszTörlés