2011. október 9., vasárnap

Igaz barát?

   Néha elgondolkodtat, hogy kik is az igaz barátaim vagy mit várhatok el egy igaz baráttól. Mivel többen kértétek, hogy erről a témáról készüljön egy bejegyzés, így általánosságban kezdek el írni.
   Úgy tartják, hogy egy igaz barát mindig ott van velünk a bajban. Ezzel többnyire egyetértek, hiszen ki másra számíthatnánk akkor, amikor összecsapnak a fejünk fölött a villámok. Ezáltal szerintem fontos, hogy egy barát segítőkész legyen, együtt-érző és mindemellett titoktartó is. Egy igaz barát, jobb esetben, nem csinál olyat, ami neked rosszul esik, vagy ha ez véletlenül mégis megtörténik, megbánja, bocsánatot kér, és küzd a barátságért. Ha összevesztek és ő rögtön el is tűnik az életedből, akkor nem volt igaz barát.
   Régebben a barátnőim között úgy volt, de ma már egyre jobban megdőlni látom azt a fogadalmat, hogy a barátnő aktuális pasija/kiszemeltje/exe tabu, még akkor is, ha komolyabb érzelmek fűznek hozzá valamilyen oknál fogva. Aki ezt nem tartja tiszteletben, számomra az sem igaz barát.
   A facebook-os baráti köröket ilyen szempontból felszínesnek tartom. Facebook-on mindenki tök jóba van mindenkivel, de az utcán sokszor köszönés nélkül elmennek egymás mellett azok az emberek, akik az interneten meg mindent megbeszélnek egymással. Ettől függetlenül persze egy közösségi portálon is születhetnek igaz barátságok. Én például DD Kobe-val a myspace-en ismerkedtem meg és ez a barátság már kb. 4 éve tart. :)

   Szerintetek ki számít igaz barátnak? Csalódtatok már olyan emberben, akit igaz barátnak hittetek?

2 megjegyzés:

  1. Én igen....csalódtam már, nem is egyben :(
    Lehet velem van a baj.

    VálaszTörlés
  2. én nekem már sajna igaz barátom nincs egy se gyerek koroba volt egy nagyon jó barátom és gyerekét igaz barátnak tartotam de ahogy kezdtünk felnőni ő nagyon roszz irányba változot a barátom elkezdet belém pattogni és csak tette a nagyon mások előtt és engem elkezdet lenézni és roszz tarsáságokal kezdet el lógni elkedet alkoholizálni és drogozni is és engem el is felejtett és többé már nem lógott velle jobb is az bisztos így nekem nem kell ilyen kép mutató barát és azóta csak haverjaim vannak :(:( és azóta nem találtam több igazbarátra :(:(

    VálaszTörlés